Takie kroki mają zapewnić maksymalne bezpieczeństwo klientom i pracownikom Zakładu. Prosimy mieszkańców regionu odwiedzających placówki ZUS, by stosowali się do sugestii pracowników sal obsługi klientów oraz respektowali oznakowania wytyczające „strefy bezpieczne”. Informujemy też, że w dwa najbliższe poniedziałki, tj. 16 i 23 marca, obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w województwie opolskim będzie skrócona z godz.: 18:00 do godz. 15:00.
W Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) uruchomiliśmy specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat:
- zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 - zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji;
- ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 - ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności;
- w innych sprawach - tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
1 - pomoc techniczna i obsługa e-ZLA;
2 - renty i emerytury;
3 - zasiłki;
4 - informacje dla ubezpieczonych;
5 - informacje dla płatników.
Komentarze