- Dotychczas sala obsługi klientów strzeleckiego ZUS w każdy poniedziałek była czynna aż do godziny 18.00. Jednak w związku z obecną sytuacją epidemiczną do odwołania rezygnujemy z wydłużonej obsługi klientów w poniedziałki i skracamy dostępność bezpośrednich konsultacji o trzy godziny. W poniedziałki sprawę w strzeleckim ZUS załatwimy osobiście do godziny 15.00 - mówi Sebastian Szczurek, rzecznik prasowy ZUS w Opolu.
Zmiana godzin w dostępności sali obsługi zusowskich placówek dotyczy nie tylko inspektoratu ZUS w Strzelcach Opolskich, ale wszystkich jednostek ZUS w całym kraju. Zakład zachęca do korzystania z internetowego kanału komunikowania za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontaktu telefonicznego. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7.00–18.00. Natomiast pod numerem tel. 22 11 22 111 do dyspozycji jest specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.












Komentarze